Jerome

Wegsmelten bij Crèmerie Jerome.

Een ijssalon uit Lier dat komt aankloppen voor een volledige rebranding? Veel cooler dan dat wordt het niet. Omdat we ijsjes en wafels lusten én omdat we graag onze tanden zetten in de creatie van een nieuwe huisstijl.

Jerome

  • Huisstijl
  • Webdesign
  • Print
  • Interior

Crèmerie Jerome is al meer dan 80 jaar dé referentie in Lier en omstreken voor vers schepijs, ijstaarten, pannenkoeken, wafels en meer zoets waar je mond van openvalt. In 2010 nam Tatjana Joostens de zaak over. Zij zag innovatieve mogelijkheden zonder te raken aan de originele recepturen en ambachtelijke procédés van de melkijs- en patisseriebereiding. Met minder dure woorden: het IJsboerke komt nooit meer je diepvriezer in als je bij Jerome langs bent geweest.

Ambacht en retro in een hedendaags kleedje.

Crèmerie Jerome is ouder dan de grootouders van sommige collega’s. Qua geschiedenis kan dat dus tellen. We kozen dan ook bewust voor een hedendaagse huisstijl met een ambachtelijke retro-uitstraling.

De volledige rebranding werd vertaald naar o.a. een website, menukaarten, winkelinrichting, nieuwsbrieven, businesscards, e-mailings enz. We namen ook de food photography voor onze rekening. De kilo’s plakken nog steeds aan ons lijf.

Tenslotte creëren we ook content voor de Facebookpagina van Crèmerie Jerome die je het water in de mond doet lopen. Let wel op. Je zou niet de eerste zijn die kwijlt over zijn toetsenbord of smartphone. We hebben om die reden al nieuw materiaal moeten kopen. (zucht)

Resultaat

Sorry. We hebben er onze mond van vol. #njomnjomnjom