Klantenliefde. Pure werkelijkheid of is het toch maar een illusie?

Klantenliefde. Pure werkelijkheid of is het toch maar een illusie?

21/09/2017klant

Vooraleer je verder leest. Dit stukje tekst gaat over klantenliefde: “Een gevoel van empathie en hieruitvoortvloeiende passie om je klant in de watten te leggen.”

Dit gezegd zijnde. Een prettige verderzetting…

Je kent het wel, zo’n gezellige avond waarbij collega’s onder elkaar – met een paar lekkere pintjes – verhalen oprakelen. Zo van weet je nog die ene keer…? Ongetwijfeld is dat jou ook al (meerdere keren) overkomen. Wel, vorige donderdagavond was het aan ons. Na een drukke dag werden de pintjes bovengehaald. Niet veel later klonk de eerst weet-je-nog. Bijna romantisch werd het toen de tweede weet-je-nog voorbij kwam. Je had er moeten bij zijn. Maar geen nood. Ik zet de beste weet-je-nogs voor jou op een rijtje. Voor de pintjes moet je wel zélf zorgen.

Weet je nog die ene keer toen er beelden moesten gemaakt worden voor het magazine voor de Zwerver? Een magazine dat er op minder dan een maand moest liggen. En dat was nog niet eens het moeilijkste. Vraag dat maar aan Karlo en Steven. Die de mooiste (lees zwaarste) wandeling van België in Rochehaut gingen doen zo net voor zonsondergang. En met 25 kilogram aan fotomateriaal. Oh, wacht ze deden de wandeling niet één keer, maar twee keer. Voor verschillende lichtinvallen, klonk het. Ze kwamen terug met een hele hoop mooie beelden én een wandelverslaving.Zwerver Magazine opmaakWeet je nog die ene keer toen we een goede indruk wilde maken bij Intersoc. In een kersverse relatie doe je al eens impulsieve dingen. Nu ja, zo zijn we voor een kennismaking en een koffietje in een weekje tijd naar alle Intersoc-hotels gereden. Koffietjes zeg maar. Van Zwitserland, Oostenrijk en Frankrijk terug richting Antwerpen. Die week leek ons dat perfect normaal. Maar we zouden het allemaal terug doen. Zonder twijfel. Toch?

Intersoc bestemmingen

Weet je nog die ene keer toen we in holst van de nacht reuzegroenten zijn gaan repareren. Deze weet-je-nog heeft eerst een korte inleiding nodig. Voor de openingscampagne van de nieuwe biowinkel van het Natuurhuis werden er reuzegroenten verspreid rond de nieuwe vestiging op ’t Zuid in Antwerpen. Net de nacht voor de opening werden onze groenten – jammer genoeg – slachtoffers van vandalisme. De productiestudio bellen en vragen voor een reparatie zat er dan ook niet meer in. Dus trokken we zelf op pad. Als heuse artiesten herstelden we onze groenten zodat deze guerillacampagne gewoon kon doorgaan. En dat deed ze ook. Mét succes.
wortel

Weet je nog die ene keer toen Intersoc besloot een partnership met toerisme Zwitserland af te sluiten. Op het eerste zicht niet echt zo spectaculair, wil het niet dat we zo overtuigd waren van ons idee dat we maar gewoon naar Sankt Moritz zijn gereden om de presentatie te gaan afgeven. Een autorit van bijna 10 uur (heen!) later wachtte een enthousiast Zwitsers team ons op. Met open armen. De rest is verleden tijd.