Intersoc

We gaan op reis en nemen mee…

Skimonitoren die de taal van je kids spreken, gezond eten van bij ons en altijd wel iemand die klaar staat om je te helpen.

Intersoc

  • Web
  • Branding
  • Print

Intersoc is de vakantiedienst van de CM, de Christelijke Mutualiteit. Zo ergens in de jaren ’40 begon Intersoc met het organiseren van zogenaamde ‘gezonde bergluchtvakanties’ voor kinderen. Nu nog is met de CM op reis gaan, een begrip.

Zo’n 35000 vakantiegangers kennen jaarlijks de weg naar één van de 50 Intersoc-bestemmingen. De focus ligt nog steeds op het kind, maar heeft een meer familiaal karakter gekregen. Kinderen tot en met zes jaar reizen buiten de schoolvakanties gratis mee. Of wat denk je van de beroemde schoentjesdienst? Staat er een schoentje voor je deur van je hotelkamer, dan checkt een Intersoc-monitor of er geen lawaai uit de kamer komt terwijl jij en je partner gezellig in de bar zitten… Hoort de monitor geschreeuw? Dan wordt dit meegedeeld in de bar. Ook de senioren vinden bij Intersoc een leuk vakantieaanbod.

Kortom, iedereen die houdt van natuur, interesse toont in cultuur of een topfamilievakantie wil, kan bij Intersoc een reisje boeken.

 

Echte vakantieliefde is…

Ons verhaal met Intersoc begint al in 2008 met de seizoensbrochures, direct mailings... Naarmate de samenwerking vorderde, kreeg Noticed ook meer verantwoordelijkheid.

Zo werden er ook nieuwe huisstijlen door ons op tafel gelegd en de mailings werden alsmaar creatiever. Het ‘échte vakantieliefde’ verhaal werd volledig uitgewerkt en gaf het immer sympathieke imago van Intersoc nog meer glans. Her en der werd er een website herwerkt tot in 2015 de vraag kwam om de website helemaal onder handen te nemen, inclusief het boekingssysteem. We gingen op zoek en vonden de nodige technische krachten.

Na enkele maanden mochten we, toch wel een beetje fier, de nieuwe website uitrollen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Resultaat

Een mooie site die je bij elke vakantiepagina doet lekkerbekken.